Bra start på....

Uppletande!
javisst idag har vi tränat på uppletande!
Renzo har ju inga svårigheter med att hitta sakerna, däremot är det inte lika kul att komma tillbaka med dem till matte.
Råttan jag gömde var svinkul att hitta men den lämnade han halvvägs till mig och tyckte inte alls att det var någon kul idé att behöva ta med den tillbaka till mig.
När jag sedan gömde han favoritpinne då blev det andra fasoner, då sprang han 14 ärevarv med pinnen innan han kom och lämnade den till mig haha
vi har uppenbarligen lite att jobba på, men fokusen var fin och han jobbade i bra tempo så tycker att det var en bra start (ja vi har ju faktiskt aldrig gjort detta på riktigt innan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0