2010.05.08-2011.10.18

Min vackraste älskade Renzo fick idag somna in på Djursjukhuset i Karlstad.
Efter många funderingar och olika situationer så tog jag detta beslut. Min fina kille har aldrig varit 100% lycklig och skulle nog förmodligen aldrig bli det heller. Att ständigt behöva känna att man måste försvara sig själv och hålla koll på allt och alla kan inte vara lätt. Att aldrig kunna koppla av ordentligt och även titt som tätt hugga sin egen matte kan inte var tecken på att man mår bra.
Jag har gjort allt som stod i min makt för att försöka ge Renzo ett så bra liv som möjligt men med stor smärta i hjärtat kan jag bara konstatera att jag inte har lyckats.
Jag är evigt tacksam för alla våra fina minnen tillsammans.
Nu har min älskade lilleman äntligen funnit ro och jag önskar honom all lycka vart han en befinner sig.
Aldrig har jag känt sådan smärta och gråtit så mycket och alla som känner mig vet hur mycket jag älskar Renzo.
Alla mina val är gjorda av kärlek!!!
Tack och förlåt för allt.
Jag älskar dig..
...igår, idag och för all framtid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0