1-år och Kloten-läger

Javisst lillkillen har fyllt 1 år och det firades med en tur till SoFo'r pets där Renzo fick välja en leksak och några tuggben :)
I torsdags blev vi upphämtad av bästa Maja med fina Selma för en biltur på tjugo mil upp till Kloten, bilresan gick över förväntan och Renzo sov mest :)
Vi fyra delade stuga med Jenny, Lea, Shadya och Yessy vilket var riktigt mysigt. Yessy löpte men jag tycker ändå att Renzo skötte det bra. Jag hade med mig canvasburen så han fick ligga där i lugn och ro :)
Jag och Renzo fick prova på spår för första gången och vilken naturbegåvning han är min lilla skatt. Han tyckte det var hur kul som helst så det är verkligen något som vi kommer fortsätta med.
På söndagen var det spårföreläsning av Ann-Sofie Lindgren som har Vickulas kennel, det var intressant och jag känner mig helpepp på att verkligen ta tag i spårningen.
Totalt blev det 5 spår för Renzo varav det andra spåret var på ca 150m och låg 1,5h och han grejade det utmärkt.
Nu ska vi köpa spårpinnar, vimplar och en Nomesele :)
Renzo har precis avslutat sitt 5:e spår och småbusar med Shadya
Belönad av matte med en puss
*Monstret*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0