Varmt, varmt, varmt..

...kan det bli varmare än så här?

Renzo har sovit mest hela dagen, natten var väldigt orolig, han var uppe och kissade flera gånger, vilket han inte brukar göra. En av gångerna hann jag inte ens gå upp ur sängen utan han satte sig på husses sida av sängen och kissade, efter en timme vaknade han igen och denna gången kräktes han i husses säng. Det var världens håll i gång i magen, det var så höga ljud att han började leta vart ljuden kom ifrån. Han somnade om till slut och idag har han varit helt ok, jag tror att han fick i sig något mindre bra igår, han äter ju ALLT!!!

Jag måste erkänna att det är tufft att vara valpmamma på heltid när man är ensam, tur att husse kommer hem på tisdag!

Idag har det som sagt varit extremt varm, det är fortfarande varmt, jag och Renzo har varit ute på gården och lekt med blommsprutan! Det var tydligen det roligaste han har gjort, han fullkomligt älskade att få busa i vattnet, och pinschrar ska ogilla vatten?! :)

Han har blivit så duktigt innan maten serveras nu, han sätter sig självmant och söker ögonkontakt och inväntar "varsågod", MEN är man inte snabb nog så har han inte tålamod att vänta och han kastar sig över maten :)

Jag kan inte låta bli att sätta in lite fler bilder på snutten som förresten blev 9 veckor igår :)
p.s de 50 bilderna på förra inlägget är från Kista BK och det är Dixies matte som har tagit dom!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0