Varma dagar!

Eftersom lillkillen bet av den nya internetsladden så har vi varit utan internet ett tag igen :)

Han börjar få attityd Renzo, idag till exempel så hade han hittat husses t-shirt och när han vägrade att släppa så bestämde jag mig för att lyfta bort honom varpå han morrar åt mig, och då menar jag verkligen morra. Tur att man är lugnet själv och bara låter honom slappna av i famnen. Det tog inte lång tid innan han kom på sig själv och började vifta på svansen och visa sig undergiven.

Fick ett mail på pinscherforum från Renzos pappa, kul att någon läser bloggen i alla fall :)

Lite saker har hänt sedan sist;
Jag och Renzo åkte till Liljeholmen i måndags för att träna lite passivitet (vilket för övrigt gick strålande, han somnade och brydde sig inte det minsta om omgivningen), då jag plötsligt ser en stor Ridgeback, och bakom honom kommer en kopia av Renzo. Det visade sig vara Ramino, Renzos brorsa. Världen är verkligen liten och som om inte det vore nog så möter vi en man när vi är på väg till bussen som frågar om det är en pinscher vi har, självklart svarar jag ja och det visar sig att det är en kusin till uppfödarna!!!

Renzo har även hälsat på grannens barn som inte är speciellt gammal och visade världens respekt ocg var jätte försiktig, väldigt kul att se.

En annan sak som hände var när husse smög sig in i lägenheten efter sin hemkomst från Paris och skrämmer slag på stackars matte som står i köket så att hon skriker till, vad gör Renzo jo han kommer farande och morrar mot husse!!! Hihi, han såg dock snabbt att det var husse, men bra att det finns lite vakt i honom!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0