Morr, morr och MORR

Ja det är väl ungefär så den här dagen har varit.
Idag har lillkillen fått ett "bad" och det gick riktigt bra, två klor är naggade och tassarna in smörjda och det gick bra!

Senare under dagen fick han ett färskt fryst ben att tugga på, som jag köpte igår på Enskede Hund och katt (fantastiska Jenny skjutsa dit mig, tur är det väl att det ligger på "fel sida" av stan för henne så att hon nästan är tvungen att åka förbi här ;p), det var nog det bästa han någonsin har fått att gnaga på. MEN och nu kommer det stora MEN:et fram; när jag kom lite för nära honom så morrade han som han aldrig har morrat förut. Dum matte som man är så flyttade jag ju inte på mig, brydde mig inte riktigt och vad händer då jo lillkillen blir som besatt och vänder sig om och gör utfall. Så det var bara att lägga in det där fördömda benet i frysen igen till jag kommer på hur vi ska lösa detta innan nästa gång.

Förövrigt så köpte jag även Vom og Hundemat igår samt laxolja, bäst att passa på när man är där liksom. Fyndade även ett mjukt läder halsband i svart för 49 kr, toppen bra eftersom Renzo har börjat klia sig efter nylon halsbandet som han hade innan. Har inte hunnit få en bild på honom och det nya halsbandet men han ser riktigt snygg ut i det, ser inte så valpigt ut hihi

Nu är det dags för mig och sambo att börja tänka igenom hur vi hanterar Renzo i olika situationer då vi tycker att morren nu förtiden kommer lite väl ofta. Om någon har några bra tips och idéer så tas det tacksamt emot.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0