Idag hände....

... något fantastiskt!!!

Eller egenltligen två saker; först så har vi äntligen hittat det som Renzo värderar allra högst när det gäller bytes handel, nämligen små vita hudben! Oj vad det är smaskigt och inget annat är intressant när han har fått ett sådant ben, TOPPEN!!

Den andra grejen inträffade när vi var ute på gården, Renzo har börjat utforska gården nu och vågar gå längre och längre, eller ja så länge vi följer med såklart :)
 När vi stod ute på grusvägen så kom Lottie och hennes matte ut, Renzo kommer tillbaka till mig och sätter sig vid min högra sida och satt sedan där helt lugnt och fint (ingen minsta tendens till att ta ett steg framåt eller dra lite i kopplet) och tittade på medan Lottie och hennes matte gick förbi oss. Sedan tittade han upp på mig och fortsatte att lunka på efter det.
Lyckan var total!!!!

I lördags kväll (sent) kom det upp en man som jag inte träffat förut för trappan vid huset (han skulle upp till grannen) jag såg honom först när han var uppe från trappen och det regnade så hörde honom inte komma, så blev rädd (mörkrädd som man är) och Renzo reagerade på en gång och satte sig framför mig och morrade!
Han är sååååå söt mitt lilla monster! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0